بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: روابط عمومی دیگر فقط یک ابزار اطلاع رسانی نیست، بلکه سازوکار بازتولید سرمایه اجتماعی و مرجعیت معنایی یک ملت است.
عزیزی با اشاره به تحولات عمیق در سپهر ارتباطی جهان گفت: ما امروز در یک لحظه تاریخی ایستاده ایم؛ لحظه ای که روابط عمومی باید نه صرفاً تولیدکننده محتوا، بلکه معمار نظام ادراکی و هویتی جامعه باشد.
او با قدردانی از شورای اطلاع رسانی دولت برای اعطای میزبانی این نشست به وزارت میراث فرهنگی، گفت: در روزگاری که معنا، تصویر و روایت، ابزار سلطه و قدرت شده اند، وظیفه روابط عمومی ها فراتر از پاسخ گویی به نیازهای خبری روزمره است. ما باید زنجیره ای از روایت های اصیل، پیوسته و راهبردی برای ایران بسازیم.
افق جدید همکاری های گردشگری ایران و مصرسرپرست روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی افزود: ایران امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند پیوند عقلانیت و عاطفه، منطق ملی و اراده عمومی است و روابط عمومی ها در خط مقدم این میدان هستند؛ میدانی که باید تصویر واقعی ایران را بازآفرینی کند، نه آن گونه که دشمنان می خواهند، بلکه آن گونه که هست.
او با اشاره به مسئولیت ویژه وزارت میراث فرهنگی در این مسیر خاطرنشان کرد: رسالت ما فقط حفاظت از میراث ملموس و ناملموس نیست، بلکه دفاع از حقیقت ایران است؛ ایرانی که با تکیه بر هویت تمدنی خود، در برابر هجوم ها ایستاده است.
عزیزی تصریح کرد: در زمانه جنگ روایت ها، روابط عمومی باید مرجع معنا باشد، نه آینه سازمان. ما باید از سطح خبر عبور کنیم و به لایه های اقناع فرهنگی، تصویرسازی هویتی و سیاست گذاری افکار عمومی ورود کنیم.
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ما برای ایران کار می کنیم، نه فقط برای سازمان هایمان و این تفاوت نگاه، مسیر ما را متفاوت می سازد.
او در پایان ضمن تقدیر از حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی اگر جدی گرفته شود، می تواند قلب تپنده ارتباطات راهبردی و پشتوانه پایداری سازمان ها و کشور باشد. ما در وزارت میراث فرهنگی آماده ایم تا با همه نهادها و کنشگران ملی، هم پیمان و هم مسیر در روایت گری از ایران باشیم. روابط عمومی آینده مفهومی و راهبردی یک ملت است . در همین راستا شعار ما «همه برای ایران» است تا در اقدامی برای هم افزایی این امر را سرلوحه کار خود قرار دهیم، این یک پیمان حرفه ای برای ایفای نقش تمدنی در سپهر اطلاع رسانی است.
این گردهمایی با هدف تبیین نقش راهبردی روابط عمومی در سیاست گذاری فرهنگی، تقویت تعاملات بین سازمانی و توسعه رویکردهای هوشمندانه در حوزه ارتباطات برگزار شد.
انتهای پیام/
{{name}}
{{content}}